مشکلات سئو | 9 خطای رایج سئو که موجب افت رتبه سایت می شود
نوشته شده توسط : عباسی


کمپانی DeepCrawl که یک شرکت بهینه سازی و کرال سایت ها سئو سایت   میباشد اخیرا متوجه شده‌است که گوگل در حالا آزمایش کردن ربات جدیدی میباشد که میتواند اینترنت را مانند یک مرورگر امروزی کروم کرال نماید.

ما اینک می دانستیم که گوگل درپی ارتقاء بضاعت گوگل بات برای رندر کردن صفحه های اینترنت بوده میباشد و این عمل را با به کارگیری از جاوا اسکریپت های توسعه یافته خیس یا این که اینترنت اپلیکیشن های توسعه یافته انجام میدهد. مارتین کولر گازی (یکی بسط دهندگان گوگل) انجام این تست ها را تایید نموده است.

ربات گوگل می‌تواند محتوای بیشتری را کرال نماید. به دنبال می‌توانید اسکرین شات هایی از DeepCrawl را مشاهده کنید که نشان میدهند ربات گوگل آزمایشی نو چه چیزهایی را میتواند رندر نماید که از نسخه ۶۹ گوگل کروم بالا خیس میباشد:

 

امّا تصویر ذیل چیزهایی را نشان می‌دهد که ربات عادی گوگل قادر است رندر نماید که شبیه نسخه ۴۱ گوگل کروم میباشد:

 

گوگل این قضیه را تایید نموده است. مارتین کولر از گوگل در توئیتر تایید نموده است که‌این در واقع چیزی میباشد که گوگل در درحال حاضر آزمایش آن میباشد. وی دراین مورد گفته میباشد: «ما مدام در هم اکنون آزمایش کردن چیزهای گوناگون هستیم و بعضی اوقات این تست ها مشهود می‌باشند.»

 

چرا بایستی بدین تست نو گوگل اهمیت دهیم. در صورتیکه ربات گوگل توانمند باشد که صفحه ها اینترنت را مانند یک مرورگر امروزی رندر نماید، بهینه سازی امور و ساخت کنندگان محتوا دیگر نیازی نخواهند داشت که حین ساخت‌و‌ساز اینترنت اپ های امروزی نگرانی خاصی داشته باشند. این اینترنت نرم افزار ها دیگر نیازی به منش حلی (مانند داینامیک رندرینگ) برای کرال شدن، ایندکس شدن و رنک به چنگ آوردن در سرچ گوگل نخواهند داشت.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: